Söndag 10/7-2011

Åh jag har så mycket ideér i mitt huvud på vad jag vill göra med huset! Några är b.la lägga nytt golv, bygga ut, tapetsera/måla om (igen), renovera toan uppe.. Ja och massa annat! När ska bara tiden finnas. Och pengarna då såklart! :) Nu håller iallafall John på att snickra ihop en grind så barnen inte kan springa ut på gatan. Sen ska han slinga mitt hår! Kan verkligen behövas!

Idag har vi inte gjort så mycket. Var inne i stan och handlade lite och bytte en buske vi köpte för länge sedan. Den har inte velat ta sig och det visade sig att den var ifrån en dålig leverans så det var inga problem alls att byta! Skönt när det är så. Så nu hoppas vi på att denna busken ska ta sig!

Johns föräldrar var här innan också och vi grillade och kollade på Felicia när hon hade "gympa"! Såg himla jobbigt ut iallafall.

Imorgon ska vi till öron med Clara igen! Hoppas på att dem får signal denna gången för annars blir det väl hörapparat antar jag! Fast vi vet ju att hon hör, men frågan är väl bara hur mycket!? Efter det åker vi till halmstad och stannar där tills tisdag em för sen ska vi hem och gå på bio! Harry potter blir det :) Wiii. Sen åker vi dit igen på onsdag och stannar troligtvis till fredag.

Får se om vi hinner med Teos 1-års kalas imorgon också! Mycket på en gång men det ska nog lösa sig :)

Måste klippa häck jä***n någon dag också! Haha. Den är sååå bred. Vi funderar på att ta bort lite och sätta staket istället, men vi får se! Det är ju så fint med häck men det är ju ett helvete och klippa den!

Nu ska jag kolla på film! Det blir "Life as we know it". Har hört att den ska vara bra så det hoppas jag på!



Holly Berenson (Katherine Heigl) är en lovande matleverantör i cateringbranschen och Eric Messer (Josh Duhamel) är en lika lovande sportchef på en TV station. Efter en katastrofal första date är det enda ha har gemensamt att de ogillar varandra samt att de båda älskar sin gemensamma guddotter Sophie. Men när de oväntat och plötsligt blir de enda Sophie har i hela världen, måste Holly och Eric lägga sina olikheter åt sidan. De måste lära sig jonglera sina karriärsambitioner och kolliderande sociala kalendrar, så att de kan hitta en gemensam grund att stå på medan de bor under samma tak.


Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Helen

Skönt att ni har haft en bra helg. Hoppas veckan blir detsamma!



Filmen btw är bra!!! :D

2011-07-11 @ 00:13:40
URL: http://mufflonmedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0