Tisdag 19/7-2011

Idag var jag inne i stan (utan barn) med Maria och hennes pojkar :) Vi gick och kollade i lite affärer och sen blev det fika och lek i linnéparken! =)

Sen kom John och hämtade mig och då åkte vi och köpte nya skor till barnen! Åkte och handlade lite också! Blev lite färg och gångjärn och lite sånt till grinden som John bygger!

När vi kom hem badade jag barnen och John lagade mat. Blev varmrökt lax med nypotatis och citron/örtagårdssås. Hur gott som helst var det!

Nu håller jag på att tvätta och städa och imorgon bitti åker vi till ölands djurpark med syster med familj och mamma, kalle, Malin och Emil! :) Kommer bli helkul!



Dessa skorna blev det till twinsen, fast rosa då såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0