Åskoväder

Fy vilken åskoväder det var inatt! Och John var ju och jobbade så det var bara jag och barnen hemma! Felicia kom in till mig och sa; mamma jag är lite rädd! Får jag sova hos dig? Älskade unge ♥ Man blir så glad när barnen ser upp till en så mycket och att de är så trygga hos sina föräldrar! Att man kan skydda sitt barn när hon/han är rädd är en helt underbar känsla! Man vet att man skulle göra allt för sina barn vad det än gäller! Ens kärlek till sitt/sina barn är det starkaste som finns! ♥♥♥

Läste en blogg innan om en 15-årig tjej som har obotlig blodcancer! Hon har skrivit en lista på vad hon vill göra innan hon dör och hennes blogg har blivit väldigt uppmärksammad
http://alicepyne.blogspot.com/ Livet är så orättvist ibland! Jag hoppas på att de en dag finner ett botemedel på cancer.

Idag har vi varit och handlat lite och kikat på lite bilar ;) Måste eventuellt köpa ny bil igen tyvärr då airbagen inte gick att koppla ur fram (som det stog att det gjorde i annonsen innan vi köpte bilen). Och vi får inte plats med 3 stora stolar i baksätet på bilen om man samtidigt ska ha vagnen där bak också. Så vi får väl se lite, men de bad om ursäkt iallafall och de ska hjälpa oss att hitta en annan bil och byta rakt av så det är ju skönt iallafall! Synd bara att jag tycker så mycket om den bilen vi har =/

Imorgon är det iallafall fredag! Underbara fredag. Jag har alla barnen hemma så vet inte riktigt vad vi ska hitta på under dagen! Kanske blir Leo´s eller nåt annat kul! Felicia tjatar ju om detta Leo´s så det börjar väl bli dags att åka dit igen!

Nu blir det lite Criminal Minds innan sängen och hoppas på att det inte åskar inatt också!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0