Första stegen!

Tjohoo Clara tog sina första riktiga steg igår utan stöd! 4 små steg blev det. Hon var så stolt över sig själv! Och en mycket stolt mamma såklart! Ebba traskar runt som bara den nu. Mina tjejer är så duktiga ♥



Igår kollade jag på "Den sköra tråden" på svtplay! Handlar om för tidigt födda barn nere på neo i lund! Tänk så nära det var att vi också hamnade i lund! Inte ett öga var torrt när jag kollade på detta! Så många minnen som kom tillbaka och man vet precis vad alla föräldrarna går igenom! Och att vi hade den turen att få behålla båda våra flickor här hos oss, det är en stor gåva! Det var b.la en liten flicka född v.24 som hade samma problem som Ebba, men då hon var så extremt tidig så orkade hon inte kämpa mera! Mina flickor är så starka. Är så glad varje sekund som jag får ha dem här hos mig! Så gå in och kolla på 
http://svtplay.se/v/2448650/dokumentar__den_skora_traden 

Blir alltid så sentimental när jag ser för tidigt födda barn. Är så tacksam till alla läkare och sköterskor som är så duktiga på det dem gör och att faktiskt nästan 90% av alla för tidigt födda barn överlever. Underbart!




Tänk va lång vi har kommit! Nu kan mina små gå! GÅ?? Det är helt ofattbart. Från att vara så liten till att gå! Det är helt otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0