Ny design

Vad tycks? Älskling fixade den till mig igår och jag är helnöjd :)

Idag har John hittat på någon överraskning eller nåt som vi ska göra ikväll! Har ingen aning om vad vi ska göra men han har iallafall fixat barnvakt, så mycket vet jag! Spännande, spännande! Och det skulle tydligen hålla på långt in på natten också! Hmmm.. Jaja jag får väl se vad det är helt enkelt!

Nu sitter twinsen och leker inne på lekrummet och jag kunde sitta och blogga lite :) Dem leker så snällt och fint och ibland sitter dem och leker i flera timmar!

Om man skulle ta och göra sig i ordning kanske. Han hämtar oss vid 17.00, men med barn kan det ju ta sin lilla tid att göra sig i ordning!

Hoppas alla får en toppentisdag, det ska jag ha iallafall (hoppas jag hihi)


Kommentarer
Postat av: Helen

Åh, vad mysigt. Ha lite kul av mig med. Erik ska ju till hans mamma så jag blir ensam så inget firande av mig inte. Men sånt är livet ibland... i alla fall. Gå det så bra!

2011-06-14 @ 13:58:42
URL: http://mufflonmedm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0