Onsdag 22/6-2011

Sitter här och väntar på pizza! Ska bli riktigt gott :) Twinsen sover och Felicia ville följa med pappa så det är bara jag här! Skönt, men väldigt tomt!

Vi har sålt twinsens prematurkläder idag! Så sorgligt känns det och vilka minnen man fick när man kollade på alla kläderna igen. Men jag sparade några särskilt utvalda plagg som kändes lite extra speciella! Dem kunde jag bara inte sälja. Ska ge dem till twinsen sen när dem är stora! Har sparat lite allt möjligt som dem ska få sen. Lite blandade saker och minnen från neo tiden.

Vi har varit hundvakter idag åt lilla Våfflan! Eric och Emmas nya valp och hon är ju såå söt :) Här ligger hon och myser i mitt knä!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0