Onsdag 8/6-2011

Hej å hå vad tiden går... Helgen tog slut himla fort tycker jag och snart är det ju helg igen =)
Fullt upp hade vi i helgen! Jimmy, Mimmi och doris var här och grillade! Alltid lika trevligt!, vi var på gekås i ullared och shoppade lite. Också alltid lika trevligt! Sen åkte vi runt lite överallt, hade picnic i det fina vädret och på måndagen bjöd mamma på mat! Supergott vill jag lova. Vi var och grillade hos Johns föräldrar i helgen också! Supergott det också =)

Veckan som har gått hittills har vi varit på 1-års kalas hos Carolina och Harry, solat, badat, busat och i helgen blir det 3-års kalas för att fira Teo! Blir nog en runda in till stan imorgon för att köpa present och lite andra grejer!Resten av helgen ska vi fixa i trädgården, städa garaget, lägga ut massa grejer på blocket. Och i dagarna kommer skattepengarna också Wihuuu =) Och jag fick ju tillbaka i år och John också! Så jäkla gött.



Mina underbara tjejer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0