Soliga torsdag

Det blir nog sådär lagom varmt idag. Skönt! Ikväll ska vi hem till mamma och fira alla skol/dagisavslutningar! Hoppas på att vädret håller i sig då vi ska vara ute!

Annars blir det en lugn dag. Har alla barnen hemma så vi kanske går till någon lekpark eller nåt!

Ebba går nästan hela tiden nu! Kryper mest bara om hon vill hinna ikapp Clara, fast hon kan gå ganska så fort faktiskt! När hon ser mig så försöker hon springa till mig haha!! Det ser så sött ut! ♥

Nu ska jag fixa till lite mat till oss =)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: sundh

fin styling på bloggen!! =) men har småtjejerna samma födelsedag som dig?? ;) tsss du måste ju skriva vad det var för överraskning john hade häromdagen när han hade fixat barnvakt!! :P haha ha det bra, kram

2011-06-16 @ 12:15:11
Postat av: Sofie

Tackar!! Haha ooups det har jag inte ens märkt.. Får be han ändra det sen!

Vi åt middag och gick på bio :)

2011-06-16 @ 16:30:39
Postat av: sundh

va snällt av honom =)

2011-06-18 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0