Varmt idag

Idag har det varit jätte varmt! Vet att man inte ska klaga på värmen men antingen så är det kallt eller så är det äckligt varmt! Tycker temperaturen kan ligga runt sådär 22-23 grader året runt :)

Vi har vart på grand samarkand idag en runda! Jag köpte ett par skor till mig och en massa kläder till barnen! Det är ju rea överallt nu =) Det gillas starkt! Plånboken håller nog inte med!

Sen åkte vi hem och då kom Mange, Sarah och barnen hit och grillade. Pratade om våran roadtrip som vi ska göra nästa vecka! Kom fram till tosselilla! Kommer bli superkul =) Felicia älskar ju sånt där så nu hoppas vi bara på fint väder nästa vecka också!

Har märkt att jag har brännt mig på ryggen och axlarna av solen. Jag som inte ens har solat ryggen, men solen tar verkligen superstarkt nu! Smart som man är så smörjer man in barnen men glömmer sig själv! DUMT.

Nu blir det lite soffhäng innan sängen och imorgon ska vi på 1-års kalas hos Ulle och lilla Vera :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0