Fettisdagen!

Har ni ätit några semlor idag på fettisdagen? Jag har inte ätit någon än, men ska göra det när John har nattat Felicia! Blir goa semlor från broqvist =)

I helgen har det varit marknad och vi har vart på kalas, vart på middag och säkert en massa grejer till som jag inte kommer på =/

Men vilket UNDERBART väder vi har haft i några dagar nu! I love it =) Tyvärr ska det ju snöa igen på fredag! VARFÖR? Finns ju ingen mening med det över huvud taget. Hoppas iallafall att det försvinner fort.

Imorgon blir det fika och pomp de lux visning hos Ulrika. Kommer bli skoj! Var ett tag sen vi träffade alla mammor och barn nu eftersom alla har varit så sjuka, men nu jäklar! Blir BVC med twinsen imorgon också och jag hoppas verkligen att de har gått upp de kilo som dom blev av med när dom var sjuka!

Ebbas bissingar växer mer och mer, men Clara har inte fått några än. Kommer kanske snart! Hon har faktiskt inte reagerat alls på tänderna. Skönt det! Hon är lika glad som vanligt min prinsessa =) Och lika mammig som vanligt är hon också. Lyser upp som en sol när hon ser mig! Tyckte så synd om henne häromdagen. Då satt hon på golvet och räckte upp armarna mot mig för att jag skulle plocka upp henne. Då räckte hon upp armarna lite för långt så hon ramlade baklänges istället! Såg ju dock väldigt roligt ut men tyckte så synd om henne!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0