Måndag 14/3-2011

Jisses, helgerna bara springer ju iväg! Tycker allt att de borde vara lite längre. fast veckorna går ju iofs också jätte fort!

I fredags var vi hemma och tog det lugnt. I lördags var vi på grand samarkand en runda på förmiddagen och efter det åkte vi till Jimmy och Mimmi i tingsryd på lollopardparty! Var trevligt! =) På kvällen kom Sandra, Mattias, Thelma och Noah hit och kollade på malodifestivalen och vi gjorde tacos och drack lite vin! Var jätte skoj!
Igår hade vi en hemmafixar dag. Hängde upp barnens nya gardiner (bara 4 månader för sent :P), satte upp listerna, var ute och klippte ner äppelträden och på kvällen var vi och åt hos Johns föräldrar! Var jätte gott! Vi skulle egentligen städat garaget igår också, men det hann vi inte så vi får väl börja lite smått idag istället!

Sitter och väntar på den där utlovade solen som skulle komma idag så jag och twinsen kan gå ut och gå lite! Men det ser tyvärr ut som att jag får vänta då. Fast vi kan ju gå ut och gå iallafall!

Denna veckan bjuder på massa, massa fika =) Ska bli så roligt att träffa alla igen! Som vi har längtat! Vintern är en hemsk årstid med alla sjukdomar som den kommer med! Vad hände med ozonlagret och den globala uppvärmningen? Får nog gå ut och elda lite plast för att snabba på proceduren :) Haha, eller inte!

Nu ska jag försöka komma på vad jag och twinsen ska äta till middag idag! Inte alltid det lättaste!

Simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0