onsdag 2/3-2011

Idag lämnade vi alla sjukdomar hemma och åkte till syster och fikade! Mamma var också där och hade köpt med sig semlor =) John kom och hämtade mig när han slutade jobba och då åkte vi till elda butiken och kikade lite!

Nu ska vi få Felicia att sluta med sin napp så vi har skickat iväg napparna till tomten och Felicia ritade en fin teckning till tomten också! Och om man är så duktig så ska man ju självklart ha en present av tomten också så vi åkte till toys r us och där fick hon välja en sak som hon ville ha! Och är hon duktig nu och inte vill ha nappen mer så ska hon få paketet som hon valde! Än så länge går det jätte bra och hon somnade utan problem utan nappen! Hoppas, hoppas, hoppas att det håller i sig!

Fick världens goaste kram av Felicia idag på morgonen innan de åkte till dagis och hon sa jag älskar dig lilla mamsen! Det värmer verkligen i mamma hjärtat! Älskade barn om du bara visste hur mycket jag älskar dig! ♥

Annars har jag mest bara tvättat och städat idag!

Imorgon hoppas vi på fint väder!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0