tisdag 1/3-2011

Äntligen är februari över och nu kan vi se framåt mot ljusare tider! Tänk att denna tiden förra året spenderade vi våra dagar på sjukhuset! Känns konstigt när man tänker på det nu!

Men iallafall! Idag har jag varit på vårdcentralen med mina öron. Dubbelsidig öroninflammation hade jag så nu blir det till att käka pencillin i en vecka! Är ju ganska ovanligt att vuxna får öroninflammation, men med min vanliga otur så är det ju klart att jag ska få det! Som tur är så är det ju inget som smittar så man kan ju träffa folk ändå =)! Har kännt mig helt isolerad här hemma nu när barnen har varit sjuka och jag har varit sjuk och man har ju inte velat att barnen ska dra på sig massa annan skit så därför har det blivit så! Men nu är vi iallafall på bättringsvägen. Clara mår mycket bättre idag, fast hon är ju inte helt 100 ännu! Ebba däremot är superpigg. Felicia är också pigg fortfarande så det är skönt!

Jag längtar så mycket till våren när man kan ta på sig converse och skinnjacka och barnen inte behöver ha så mycket kläder på sig! Känna alla underbara dofter och bara vara ute hela dagarna. Jag är inget stort fan utav kyla! När värmen kommer så kommer jag troligtvis spendera mina dagar i strandbjörket med alla andra växjös mammor =) hehe! Och det ska bli så kul att börja fixa med utsidan på huset också! Bygga till altanen, sätta upp grindar, leka i trädgården! Underbart =) VILL NU!!!!!!!!!

Men jag får snällt vänta lite till! Nu ska jag nog städa lite. Kan ju behövas! Men usch så tråkigt det lät!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0