Tisdag 22/3-2011

Tisdag idag och hela familjen är friska och glada! Vågar man skriva så.... Peppar, peppar :)

Hade tänkt åka in till stan en sväng, men John fick med sig min bilnyckel idag! Skit också! Jaja vi får roa oss på hemmaplan istället. =) Har ju en trappa som ska målas! Började slipa hela trappan igår så det är färdigt iallafall! Har börjat lite smått med grundfärgen och ska fortsätta när John kommer hem sen. Kanske gör lite när twinsen sover middag!

Igår fick jag hem min matkasse som jag vann från Linas Matkasse! Var en massa god mat, färskt och väldigt fräscht! Me like. Så det ska nog kunna bli lite goda middagar utav det!

Var på plastparty hos mamma igår också, men jag köpte ingenting! Sparar mig till pomp de lux partyt som jag ska på nästa vecka! Då ska det shoppas. Älskar deras kläder =)

Annars har det inte hänt så mycket i helgen. Har vart på ikea och kosta och shoppat lite! Pysslat lite i huset m.m.. I lördags var vi hemma hos pappa och han bjöd på kinamat. Inte helt fel =)

Och ikväll är det Desperate igen! Wee. Annars blir det nog en hyfsat lugn vecka. Ska på fika ons, tors och John jobbar heldag på torsdag! Och i helgen är det löning! Lite sugen på att gå ut, eller bara sitta hemma och dricka vin! Se om nån är sugen på det! Fast det brukar inte vara några problem hehe =)

Nä nu ska jag dammsuga upp allt damm från trappan.. Blir ju endel!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0