Välkommen våren ♥

Vilket underbart väder vi har haft i ett par dagar nu! Hoppas det håller i sig också. Idag har vi haft en hemma mys dag! Jag och twinsen. Dem är ju så roliga så jag kan gå och skratta åt dem hela dagarna haha! Clara brukar krypa fram till kattmatskålarna och då hör man plötsligt Ebba säga: Aj, aj! Haha de är ju för goa =)

Felicia fick beröm ifrån dagis för att hon är så duktig på att sjunga och hon kan hela texten till massor med låtar samt att hon sjunger och spelar leksaksgitarr i takt! Va stolt man blir över våran prinsessa! Hon kommer bli något stort en dag ♥

Hade tänkt åka in till stan idag, men det blev inte så, men jag tror att jag ska göra det imorgon istället! Och fika lite med mammorna =) Så skönt att alla äntligen är friska och twinsen äter oss ur huset som vanligt! Precis som det ska vara.

Ikväll ska vi måla andra strykningen på trappan. Kommer bli såå fint när det är färdigt! Längtar verkligen. Vi har ju gjort 1 strykning och hela huset blev så mycket ljusare med en gång! Love it :)

Har äntligen köpt mig en liten radio till köket nu! Jag bara älskar den. Så fin och helt grön =) Jag vill även ha en ny hallbyrå och en massa andra grejer. Men det kommer det också! Eller kanske målar om den byrå som vi har.. Men det märker vi!

Nu ska jag försöka komma på vad vi ska äta till kvällsmat. Varför ska det alltid vara så svårt?? Måste ju passa så twinsen kan äta det också. Men oftast så går det ju bra. Kanske gör lite spenat till twinsen idag så äter vi något annat =)

Trappan innan förvandlingen


Lite vårblommor som tittat upp hos oss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0