Fredag den 13:e

Brukar inte hända mig någon speciellt den här dagen så jag är inte orolig! Fast det finns säkert de som har en jäkla otur!

Äntligen fredag igen! Som vi har längtat. Idag blir det en tripp till grand samarkand med älsklingen och sen ska jag hämta ut ett klädpaket till barnen som jag beställde för ett tag sen, men jag beställde fel storlek så fick skicka tillbaka och krabba! Men nu har dom kommit iallafall och twinsen kommer bli så fina i sina nya dressar! :)
Mina ser ut som på bilden fast en är rosa och en är gul!



Älskar pomp de lux kläder skarpt så ta en titt på deras website
http://www.pompdelux.se/
Ni kommer inte att ångra er! :)

Och nu tittar solen fram också! Fast det blir nog inte så varmt idag.

Hoppas alla får en toppen helg, för det ska jag ha!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0