Ikea

Idag när John har slutat jobba så bär det av mot ikea för att hämta hem vårt kök =) På hemvägen svänger vi förbi media markt och hämtar upp vår nya kyl+frys som vi köpte där igår =) Blev verkligen toppen nöjd med kylen och frysen och sen att vi fick ett mycket bra pris är ju bara ett stort plus! De prutade självmant nästan 4000 kr om man tog det som paketpris! inte illa :) Fast nu vet jag inte riktigt vilket bord+stolar vi ska köpa på ikea! Det finns 3 olika kandidater och jag tycker att alla är lika fina. Fy så jobbigt! Men vi får väl helt enkelt se när vi kommer dit vilket som passar oss bäst.

Helgen har varit bra! Har mest tagit det lugnt. åkt runt i lite affärer och kikat lite! I fredags var jag och älskling på bio och sen var vi ute och åt efteråt. Felicia var hos min syster och twinsen hos sin farmor och farfar! Hade gått kanon bra. Fast det gör det ju alltid :)

Ebba har en ny tand på väg. Höger framtand. Ska bli spännande om Clara får samma tand om ett tag då :)

I veckan blir det 1-års kalas, renovering av kök såklart =), Handla, mysa med trollen, tandläkaren med Felicia och säkert en massa annat!

Nu ska vi börja göra oss i ordning om vi ska hinna med allt som står på agendan idag!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Hittade din blogg av en slump och när jag ser dina fina tjejer så ger den mig hopp. Jag har oxå två tvilling flickor som är födda förtidigt. Föddes 29+6 och är nu 7 veckor. Ligger kvar på Neo då ena tjejen inte lyckad få ur sig all koldioxid på egen hand :(. Men kul att läsa om er. Ha det gott

Kram Linda

2011-05-24 @ 11:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0