Imorgon är det fredag =)

Jaha nu har pekfingret vart framme igen och klickat hem en massa nya fina kläder till barnen! Man kan ju inte låta bli när alla får in nya fina sommarkläder! Dem kommer vara så fina i sommar ♥

Imorgon eller på lördag ska vi troligtvis åka och köpa första halvan av nya köket! Kyl, frys, inbyggnadsugn, inbyggnadsmicro och skåp till det! Weee =) Kommer bli så fint fast jag har inte riktigt bestämt mig vad vi ska ha för luckor ännu. Står väl lite mellan högblank vit och old fashion white. Svårt det där men vi får väl se lite vad som passar oss!

Jag var inne på jobbet häromdagen och hälsade på lite! Var ju tvungen och se hur renoveringen och uteserveringen blev också! Och det blev toppen. Kommer bli kul att börja jobba sen igen, fast det är ju ett tag till! Möjligt att jag hjälper till lite i sommar om dom ringer mig :) Men det är skönt att komma igång lite! Ska jobba på ett bröllop i augusti också! Länge sedan man gjorde det nu så det kommer bli kul!

Imorgon är det äntligen fredag igen! Tror jag ska åka till grand samarkand en sväng och kika lite! Ja så får det nog bli! =) Snart åker John till jobbet och jag ska gå och lägga mig. Jobbigt att inte sova med varandra men det är ju bara 3 dar i veckan nu. Sen blir det ju 6 dar men det får vi ta då! Jag har ju Felicia som kommer in till oss varje natt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0