Ny design?

Börjar bli sugen på en ny design igen! Får flörta lite med mannen min och se vad han kan ordna! Ännu en solig dag har gått till ända. Idag har det varit mycket bus, lek och plask i poolen! Vi ska köpa oss en ny pool från jula. Den ser ut såhär


Kommer bli mycket uppskattad tror jag! och den är alldeles lagom stor också! Helt perfekt helt enkelt.

Imorgon ska jag och småtjejerna på 1-års kalas till Sussi och Emilio! Sen tar vi nog oss en tur in till stan och kollar efter lite sandaler till flickorna! Kanske även blir en runda till blomsterlandet för att inhandla en massa blommor så vi får det lite fint på altanen och i landet!

Vi har bestämt oss för att lägga marksten jämte altanen och sen en trappa ner från altanen! Tror att det blir bättre faktiskt och det tar ju inte upp så mycket plats i trädgården heller! Och eftersom vi ändå ska lägga marksten på massa andra ställen så kan man ju lika gärna passa på! Så om jag kännes oss rätt så blir det säkert en runda till jem och fix och handla lite marksten också!

Snart får jag mig en iphone4. Ja jag lät mig övertalas! Facebook tönt som man är så är det väl lika bra :)

Hoppas på fint väder imorgon men jag hörde att det skulle bli regn och åska så vi får väl se!

Jag har klippt Felicia idag! Blev faktiskt helt okej. Fast vi får väl se hur det ser ut imorgon i dags ljus och med torrt hår. Men det är säkert inte värre än att man får ta lite till på vissa ställen!

Bjuder på en bild på mig och twinsen! Jag har förresten skickat efter journalerna från neo också så snart kommer jag skriva lite om neo tiden!



Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0