Onsdag 18/5-2011

Och älsklingens födelsedag! Vi har haft lite gäster och ätit tårta =) Så trevligt så!

I helgen som var, var vi på ölands djurpark! Det var jätte trevligt och Felicia hade superskoj! Det fanns alldeles nyfödda lejonungar som var SÅ söta. Även nyfödda apor och getter! Perfekt att åka dit på våren när alla djuren får ungar =)  När vi var färdiga där så åkte vi till kalmar och åt på o'learys! Lika gott som alltid!



En mycket rolig och solig dag! Och barnen var så snälla =) Geten som är på bilden hade smitit ut och hade inga planer på att gå tillbaka in i inhängnaden igen! Men rosorna utanför var jätte goda =)

Annars rullar allt på som vanligt! Vi har planerat våran semester lite och vi har gjort färdigt ritningen på hur vi vill ha köket, så vi kommer troligtvis påbörja renoveringen nästa vecka =) Åh, vad jag längtar!

Idag var jag på stan en runda med syster! Gick mest runt och tittade lite. Det får bli shopping på fredag då barnbidraget kommer! Hittade så fina kläder på lindex till flickorna.

Jag har fått min iphone nu! Att man inte skaffade en tidigare, hehe! Det finns ju allt på den jäkla mobilen! Nu kanske man kan hålla reda på mitt liv igen! Smidigt att ha allting på samma ställe!

Blir en lugn vecka (tror jag) Det dyker alltid upp något. I helgen ska jag och älskling iallafall på bio! Ska se nya pirates of the caribbean filmen! Ska bli skönt att få lite egentid. Händer ju allt för sällan, men det är ju så jobbigt att vara utan barnen för länge. De är ju så underbara! Ebba håller förresten på att få en tand till och Clara är helt ikapp Ebba nu vad gäller motoriken! Hon vill gå mer än Ebba och hon traskar runt som sjutton med gåvagnen! Och hon tycker det är så kul när man säger att hon är duktig, då ställer hon sig och hoppar av glädje! ♥♥♥
Finns ju inget underbarare än att se barnen skratta!

Vi har äntligen fått en tid till audionommottagningen för Claras öron. Vi ringde till dem och då visade det sig att de hade glömt bort att skicka en kallelse till oss. Hon skulle vart kallad i november! Idioter. Men, men vi får hoppas att det ser bra ut nu iallafall! Fast vi vet ju att hon hör oss för hon reagerar ju när vi pratar med henne!

Nähä nu är det dags och sova

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0