Allt och inget

Tjohoo nu håller vi på att tapetsera här hemma! Eller rättare sagt älskling har tapetserat! Och det blir så jäkla bra. Helt sjukt hur lite nya tapeter kan ändra ett rum så mycket! Me like.

Nu ska vi bara få klart köket någon jäkla gång också. Efter det ska vi ta toaletten uppe :) Mycket projekt på g.
Sen nästa sommar så ska vi fixa massor ute också. Kommer bli så fint! Älskar vårt fina hus.

I går var vi nere på julskyltningen i stan. Jag och Felicia var nere med mamma, kalle, Sandra, Mattias, Noah och Thelma. Men det var verkligen ingenting och ha. Och det kändes som vi skulle blåsa iväg för det var sånt satans väder igår. Men vi klarade oss. Något som är skönt är att när man är inne i vårat hus så märker man ingenting av vädret ute! Ofta så brukar man ju höra blåsten och det brukar darra lite i fönstrena, men icke! Och jag klagar inte.
Annars har vi rensat mycket i helgen. Sålt massa barnkläder, städat förrådet och såna tråkiga saker som man måste göra, men som man aldrig gör! Nu hade vi väntat länge nog och det märktes kan jag lova. Helt sjukt va man samlar på sig mycket grejer. Hittade massa grejer i förrådet som man hade glömt bort att man hade. Man gör ju så att man lägger grejerna i en viss låda och ställer den på ett visst ställe och sen säger man till sig själv att det kommer man ju komma ihåg tills man ska ha det. Jo eller hur... Får nog börja sätta sändare på mina grejer om jag ska hitta dom!

Sen ska man ju köpa massa julklappar också. Har köpt endel men har några kvar! Har inte fått någon julkänsla ännu i år tyvärr men förhoppningsvis dyker den upp snart! Ska fixa lite julgodis i veckan och baka lite annat smått och gott och då brukar ju julkänslorna infinna sig.

Nu ska jag dammsuga. Kanske lite sent men skit samma! Också så skönt när man bor i hus är att man kan göra VAD MAN VILL, NÄR MAN VILL!!!!!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0