Dagen

Kom nyss hem. Har varit ute och ätit med mammorna, vilket var supertrevligt som vanligt! Sen åkte jag till mamma och var där ett bra tag och nu är jag hemma.

Annars har jag städat lite idag och tvättat. Barnen har bråkat mest hela dagen tycker jag. Twinsen får inte röra Felicias grejer för henne och då blir de ledsna osv, osv... Felicia har blivit så himla kaxig på sista tiden, hehe! Säger man t.ex att hon ska städa så säger hon; det tänker jag inte alls! Då säger jag att det ska du visst och då säger hon vill jag inte så vill jag inte! Ganska roligt ibland dock så man kan ju inte låta bli att skratta. Tillslut så brukar hon ju lyssna iallafall :) Den värsta trotsen har försvunnit nu och det är SÅ skönt! Hoppas det dröjer tills den kommer tillbaka.

Twinsen kom på en ny "rolig" lek idag. Banka deras huvuden i varandra! Jisses så kul det var tyckte dem. Kan de inte leka någon lite mildare lek.. Riktiga busungar är vad jag har! Men världens bästa och underbaraste busungar som finns i denna världen.

Nu blir det senaste avsnittet av The walking dead innan sängen.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0