Dags och röra på fläsket!!

Nu har jag bestämt mig! På tisdagar och torsdagar har vi "gympa" här i Åryd och nu har jag bestämt mig för att börja med det. Det kan vara allt ifrån aerobics till Yoga och allt möjligt har jag fattat det som så det ska bli skönt att komma igång lite.

Idag var mamma här med en julkalender till Felicia som hon har fixat själv. Felicia ser verkligen fram emot att få öppna sin kalender och hon känner sig nog väldigt stor nu då Ebba & Clara inte får ha någon kalender ännu. Lite för små för godis och småsaker ännu!

När John kom hem åt vi middag och sen åkte vi till City Gross och handlade. City gross är en sån affär som jag älskar att strosa runt i, men ska jag storhandla så åker jag till Maxi. Känns mer praktiskt på något sett. Inte lika stort och man hittar alla grejer. Det gör jag inte på city gross. Och Willys vill jag inte bara tänka på då dom renoverar hela affären just nu. Håller mig helst borta från den affären för tillfället.

Igår fyllde min älskade systerson Noah 2 år! Sötare pojke får man leta efter. Han var väldigt glad över att fylla 2 och på lördag ska vi fira honom med släkten och massa tårta ska han få såklart

På fredag ska jag nog försöka mig på att ta ett julkort på barnen. Hur nu detta ska gå, men det får gå helt enkelt! Felicia styr väl upp det hela som vanligt. Du gör så och du gör så :) Vad ska det bli av detta barn? Nåt stort ♥♥
Igår satt jag och Felicia och sjöng i bilen och då säger hon; mamma du är hopplös, jag vill inte leka med dig mer! Är jag så himla dålig på att sjunga?? Haha, ett gott skratt fick jag mig iallafall.

Nu tror jag att de flesta sitter och tittar på greys anatomy, men inte jag för jag har redan sett det. och vilket sorgligt avsnitt... :( Älskar den serien.

Igår beställde jag massa kläder från pomp de lux! Det var ju för sjutton 50% rea på allt nu så jag beställde hur mycket som helst *oups* Kan inte hjälpa det, är helt kär i deras kläder.


Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas att Felicia tycker om något hon hittar i kalendern. Hon är ju så förbaskat rolig detta barn, hon kommer bli något stort när hon blir stor. Jättefint blev det med de nya tapeterna. kram till hela familjen

2011-12-01 @ 19:42:48
Postat av: mamma

hoppas att Felicia tycker om något hon hittar i kalendern. Hon är ju så förbaskat rolig detta barn, hon kommer bli något stort när hon blir stor. Jättefint blev det med de nya tapeterna. kram till hela familjen

2011-12-01 @ 19:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0