Måndag 14/11-2011

Idag tog jag alla mina barn med mig och åkte in till stan. Felicia lovade att hjälpa mig och mycket riktigt det gjorde hon! Är så stolt att jag har fått en sån duktig dotter. Och det skönaste av allt är att hennes trots har försvunnit nästan helt. Ingen är gladare än jag :) Men snart börjar väl twinsen.. Får bara hoppas att det blir en mild trotsperiod för annars går jag under jorden.

Vi passade på att handla lite också när vi ändå var i stan, och sen var det bara hem och börja baka för mamma, Kalle och Malin skulle komma på fika. Och lämna granris till mig som jag ska göra en dörrkrans med. Blir av silvergran!

På torsdag ska vi åka till ullared och julhandla :) För det är säkert ingen annan familj som åker dit och gör det nu. På det sättet är vi ganska så unika, jag och min familj! :P

Jag har fastnat i bästa serien nu. Sons of Anarchy. Så sjukt bra! I lördags satt jag och John uppe till 3.30 för vi kunde inte slita oss. Helt sjukt! Men är glad att jag äntligen har hittat en serie som vi kan kolla på ihop. Han brukar ju inte älska mina serier direkt så det är skoj :)

Bjuder på en bild på mina tokiga barn och sen blir det SOA igen :)



Syskonkärlek

Kommentarer
Postat av: mamma

hon är så duktig Felicia, som kan hjälpa sin mamma, du kan vara mycket stolt över henne. Tack för gott fika ikväll, banankaka sitter aldrig fel. Vi syns på onsdag. kram mamma

2011-11-15 @ 00:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0