Måndag 7/11-2011

Idag var det segt att stiga upp! Kan ju vara för att jag var uppe så länge igår. Felicia väckte mig idag genom att säga nu är det ljust ute mamma så nu är det morgon, dags att stiga upp! Så det var bara att göra som hon sa :) Sen gick vi ner och åt lite frukost och nu myser vi framför tv:n till lite barnprogram. Twinsen springer omkring och leker. Blir nog bara en massa hemmamys idag. Kanske bakar något, vem vet!? Men ikväll blir det ju mat med mammorna :) Kul, kul!

Snart dags att börja med maten. Undrar vad man ska hitta på för skoj idag! Är ju alltid så svårt att komma på vad man ska äta för något!!

Jaja jag tänkte tipsa om några bra serier som jag kollar/ har kollat på:

Sons of Anarchy - En man i hans tidiga 30-talet kämpar för att hitta en balans i sitt liv mellan att vara en ny pappa och hans medverkan i en mc-klubb

Vampire Diaries - Om en high school tjej slits mellan två vampyr bröder

True Blood - Beläget i den fiktiva staden Bon Temps, upptäcker Sookie Stackhouse, en servitris, en ny värld av varelser när hon förälskar sig i Bill Compton, en vampyr

One tree hill - Denna serie följer den händelserika liv av några high-school barn i Tree Hill, en liten men inte alltför tyst stad i North Carolina, där den största källa till stolthet är high school basket laget, Ravens

The walking dead - Polis Rick Grimes leder en grupp av överlevande i en värld invaderad av zombies


Jag är ju sån att börja jag kolla på något bra så blir jag ju helt fast! Man får passa på när barnen sover :) Så finns det någon annan som har tips på bra serier, säg gärna till!

Bäst att gå och se vad twinsen hittar på för bus!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0