Söndag 6/11-2011

Gó kväll! Helgen har varit toppen. Jag och älskling har firat 7 år så vi var ute och åt god mat och gick på bio! Så mysigt och skönt att komma iväg lite. Vi har även donat mycket i trädgården, gjort det fint och räfsat nu innan snön kommer! Bilen har vi också städat så det känns skönt. Troligtvis har vi sålt en bilbarnstol idag också så det är jätte bra! Massa extra pengar tills vi ska åka till ullared.

Imorgon ska jag ut och äta med mammorna på fyra krogar. Så det blir troligtvis lite vin och massa prat! Kommer bli jätte skoj och vi är ett stort gäng som ska med också. Endel som man inte har träffat på ett tag och det är ju alltid kul att ses igen!

På onsdag ska Clara sövas. Usch så fort jag tänker på det får jag en knut i magen men risken är ju så liten att det kommer hända något så jag måste bara pränta in det i mitt huvud. Ebba får vara hos sin mormor under tiden och Felicia är ju på dagis så man bara kan ägna sig åt Clara. Fast vi får väl iofs inte vara med meddans dem gör operationen men ändå!

Det börjar verkligen klia i fingrarna nu med att börja julhandla så det får nog bli en runda in till stan i veckan och kolla runt lite. Så mysigt att gå runt på stan nu när det är mörkare ute tycker jag. Får verkligen julkänsla av det! Fast det är ett tag kvar, men vad gör det.

Sen tycker jag att ni ska rösta på Broqvist konditori så att de blir årets café i år igen!
Sms:a VAX 61 till nummer 72456

Nu blir det lite Sons of Anarchy :) Mycket bra serie.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0