Onsdag 12/10-2011

Idag ringde Claras öronläkare och sa att hon måste sövas med narkos! Så nu är vi uppsatta på väntelistan och när det börjar närma sig ska en sköterksa ringa hit och ta massa uppgifter om Clara och då ska vi även ha tagit ett beslut om vi vill göra detta med henne! Usch jag är så osäker, men jag antar att det är det enda sättet att få reda på vad det är för fel! Dem skulle sätta impulser och sånt på hjärnan och kolla med ultraljud och massa sånt. Man har ju hört fall där folk inte har vaknat upp ifrån en narkos och eftersom hon är så liten så vet jag inte hur vi ska göra :( Finns det någon som har erfarenhet av narkos på små barn?

Ja över till någon roligare. I helgen var vi på bröllop i Jäts kyrka där Andreas och Linda gifte sig! Felicia var brudnäbb och hon var så himla duktig. Strödde rosenblad på gången och sen satt hon där framme med Andreas och Linda under hela vigseln! Så stolt blev jag. Det är inte illa för en 3,5 åring att klara av det ♥♥♥ Älskade barn.

Bröllopet var jätte fint och festen var supertrevlig! Twinsen somnade i sin vagn och Felicia somnade i min famn under kvällen. God mat var det också :)

På söndagen åkte vi hem till Lindas föräldrar och fick god middag och Linda och Andreas öppnade alla presenter dem fick!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0