Söndag 30/10-2011

Gó kväll! Det var inte igår jag skrev här. Har så mycket annat och göra så jag hinner aldrig sitta ner och skriva! Men nu ska jag försöka skriva lite iallafall. Helgen har varit skoj! Vi hade gatufest igår och det var grymt kul! Vi har verkligen haft tur som har fått såna bra grannar. Grannarna är verkligen viktigt att man kommer bra överens med och att man kan hjälpa varandra när det behövs osv. Och såna grannar har vi verkligen :) Men idag mår man ju som man förtjänar, men det var det värt!

Idag har vi bara haft en vilodag. Var inne i stan och hadlade lite bara, men annars har det bara varit lugnt och bus och lek med barnen såklart!

Förra veckan var vi på återkontroll på neo med twinsen! Båda blev utskrivna med ett stort OK i rumpan och han sa att de är helt friska och krya och väldigt välmående. Då blir man glad!

Vi var även och pratade med narkos läkaren och han berättade vad de kommer göra och om allt vi ville veta! Självklart är man orolig att det kommer hända något, men han sa att risken är så liten så det kändes ju lite skönt iallafall. Men han sa även att barn under 8 kg söver man nästan aldrig då det är väldigt riskabelt och Clara väger ju bara 9,2. Inte så långt ifrån gränsen alltså.

Twinsen har börjat prata lite mer nu och ibland låter det som att Clara säger meningar, men jag vet inte, kanske!Duktiga är dem iallafall och dem förgyller min dag varje dag! Tillsammans med Felicia såklart. Världens finaste barn.

Imorgon ska jag jobba lite och twinsen ska vara hos min mormor då. Det blir första gången så jag hoppas det kommer gå bra, men det tror jag! Det brukar ju gå bra när inte jag är med, för är jag där så ska dem helst vara hos mig hela tiden.
Vi ska kolla på en ny bilbarnstol till Felicia i veckan för hon har växt ur sin nu! Det lutar åt en Acta Graco så det ska nog bli bra! Nähä nu ska jag lägga upp lite bilder också och sen blir det sängen!





Kommentarer
Postat av: mamma

sötungar. Felicia sover gott, hon somnade tidigt idag, vid nio tiden, så hon var nog trött. Imorgon har jag lovat henne att vi ska se på Bolt (nya favoritfilmen), sen får vi se vad vi hittar på. kram och sov gott

2011-11-01 @ 00:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0