Fredag

Det drar ihop sig! Inte många dagar kvar tills vi åker nu. Åh så skönt det ska bli att komma iväg lite :)

Idag har pappa varit här på fika och en promenad! Felicia cyklade men stackarn kollade inte vart hon cyklade några sekunder och då for hon rakt ner i diket. Usch det är så jobbigt när man tänker på att det var inte första olyckan och säkerligen inte den sista heller! Hade man kunnat så hade jag skyddat barnen mot allt vad heter att ha ont!

Snart kommer mamma hit på lite fika, massa fika idag :P och när John slutar jobba så ska vi till tingsryd och lämna in lilla bilen! lite småsaker som ska kollas upp och det är ju lika bra att göra det när vi ändå ska iväg och inte behöver bilen.

Senare ikväll så ska vi träffa syster med familj. Har inte bestämt om vi ska till dem eller om dem ska komma hit, men det är sånt man märker :P Blir att kolla på idol och äta lite mat!

Och jag är så arg! Våran tvättmaskin har pajat och jag känner mig helt plötsligt väldigt handikappad! Man är ju så van vid att ha allt sånt så då blir man helt jaha vad ska man göra nu då? Men förhoppningsvis så är det bara kolet som behöver bytas på den så håll tummarna för det! Ska försöka lämna in den i helgen och tills den är färdig får vi tvätta hos alla möjliga personer :) Så jäkla typiskt precis när man ska åka iväg och verkligen behöver ha allt upptvättat!!! Blää säger jag bara.

Nä nu ska jag städa undan lite.. Hade tänkt tvätta också men det sket ju sig

Puss & Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0