Gó kväll

Idag har det bara regnat och regnat och regnat! Fy så tråkigt. Det var ju så himla fint väder igår... Jag längtar efter våran resa nu :)

John fixade barnvakt efter jobbet så han och jag gick ut och åt! Var himla mysigt :) Händer ju inte så ofta nu för tiden för det är ju inte alltid det lättaste att sysselsätta 3 barn så att alla är nöjda och glada och samtidigt ska man försöka äta också! Näää det lät jobbigt, hehe!

Imorgon ska jag och twinsen gå bort till "Stora och små" och sjunga lite! Ska bli mysigt. Blir troligtvis en promenad dit. Är en ganska lagom promenad, ca 5-6 km fram och tillbaka. Eventuellt blir det ikea när John slutar jobba imorgon. Har lite småsaker som måste inhandlas och lite saker som vi ska byta.

Åh jag längtar tills på fredag! Då är det viiiinkväll med mammorna :) Kommer bli så kul för det är det ju alltid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0