Uppskatta livet!

Jag läste nyss en blogg som verkligen får en att tänka till. Man ska verkligen uppskatta livet och ta till vara på varenda liten sekund man har. Tårarna rinner när jag läser. Man vet aldrig hur långt livet är och hur många fina, underbara stunder man får med sina barn! Jag är så glad för det jag har. Livet kan verkligen vara grymt. Jag ska iallafall ta vara på varenda sekund jag har kvar av det här livet! Leka med mina barn, ha roligt, skratta, busa! Och allt detta ska jag göra med min underbara familj. Kan inte tänka mig ett liv utan er ♥

Här är bloggen om ni vill läsa: http://paheligmark.wordpress.com/





Kommentarer
Postat av: mamma

usch ja, vilket öde denna stackars tjej och hennes dotter har, det är så hemskt att läsa. Man får verkligen ta till vara på varje dag man har och glädjas åt det lilla. kram mamma

2011-09-11 @ 12:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0