Hej å hå!

Oj oj här vart det torrt!! Inget bloggande alls på sista tiden! Har haft fullt upp med annat... Jaha vad ska man säga!? Livet rullar på som vanligt. Jobbar, umgås med familj, vänner och har det allmänt bra! Livet är rätt bra gott egentligen :)

Måste ju skriva om min och Sundhs lilla tripp till Malmö och NKOTBSB! Fy fan så kul vi hade och BSB var ju helt awsome :) Skulle lätt göra om det igen! Sen stog vi ju längst fram också och rörde både Howie och Nicks händer *hihi*



Ja vad händer annars då? Kidsen växer så det knakar. Twinsen pratar mer och mer och kommunicerar riktigt bra nu! Och Felicia är ju Felicia. Hon kan ju allt min lilla stjärna :) Var på 4-års kontroll förra veckan och hon är väl ungefär som en 5-åring i utveckling! Känns så jädra bra och man blir ju så stolt som mamma <3
Sen har ju lillskruttan hunnit bli hela 4 år också! Och jag har inte åldrats en dag.. Eller!? Hon fick massor med fina paket och jag gjorde en hello kitty tårta till henne som hon hade önskat sig! För att vara första gången så blev den helt ok!



I huset har det inte hänt jätte mycket. Tiden har helt enkelt inte funnits, men vi har stora planer :)

Och snart är det semester. Har inte spikat ännu men troligtvis ska vi åka till danmark, halmstad, Liseberg och sen lär det bli öland också! Det som faller oss in helt enkelt. I halmstad har min farmor och farfar en stuga så den brukar vi låna nån vecka varje sommar! Verkligen kanon och den ligger bara ca 150 m från havet! UNDERBART!

Denna helgen är jag ledig. Nästa vecka jobbar jag bara måndag och fredag och på tisdagen ska jag dricka vin och äta mat med underbaraste mammorna.

Blir nog en lugn helg. Kanske ett besök till Ikea eller något annat skoj. Och på söndag ska vi till min farmor och farfar.


Felicia på pettsson och Findus teater med farmor och farfar



Hur kunde man ha sån tur att få 3 såna underbara barn <3

Vinki Vink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0