Vår

Idag har våren varit här och jag hoppas att den är här för att stanna. Idag har jag jobbat halvdag, 15-19.30! Skulle jobbat hela men fick vabba då barnen fortfarande är sjuka! är ju på bättringsvägen iallafall, men inte dagis pigga! Tur att jag är ledig imorgon, då blir det massa mys :) Blir kanske en runda till ikea om barnen är pigga. Behöver köpa en madrass till Felicias nya säng. Men det är sånt man märker!

I helgen träffade jag bästa tjejerna Elin, Anna och Maria. Kollade på Mello, drack vin och pratade massa skit :) På fredagen var vi hemma hos mamma hela kvällen och Ebba fick riktigt hög feber. Kräktes vid alla febertoppar hon fick. Dumma dagisbaciller!

Denna veckan är min lugna vecka. Jobbar onsdag, 7-14 och fredag, 7-15! Helt ok tycker jag. Så nu hoppas vi på mycket fint väder denna veckan, och friska barn såklart.

Nu ska jag kolla på bästa serien just nu: Once upon a time



Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0