En massa snö!!

I lördags hade jag nästan lite vårkänslor och hoppades lite att det inte skulle komma mer snö! Men nu när man tittar ut så är det världens snöflingor som öser ner! Blä säger jag på det.. Kul för barnen dock, fast Felicia längtar till sommaren precis som sin mamma! Det är min tjej det :) I helgen har det vart jobb så idag var det riktigt skönt att vara ledig och ta det lugnt och massa bus med barnen såklart. Tvätten hänger där på linan och bara glor på mig.. Antar att jag får vika och sortera lite av den varan också! - a never ending story. Sitter och kollar runt lite efter någon aktivitet som kan passa bra till Felicia. Var på dans förra veckan men det var tydligen inget för henne. Men kanske ridning skulle kunna vara nåt! Det tycker hon ju om men vet inte om hon är för liten.. Fast hon blir ju hela 5 år i år. Helt sjukt. Och snart blir twinsen 3 också fyller jag år där nån gång emellan också! Mycket kalas de närmaste månaderna blir det. Ikväll blir det nog lite träning för min del! Grymt sugen på lite spinning :) Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0